Кількість
|
Вартість
|
||
|
Двигуни виготовлені відповідно до міжнародних стандартів; кожен розмір у всіх конструкційних формах розраховується з посиланням на таблиці стандарту IEC 72-1.
Асинхронні трифазні двигуни серії Delphi закриті і вентильовані. Габарит, до 132 включно, виготовлений з алюмінієвого сплаву методом лиття під тиском, від габариту 160 до 355 корпус виготовлений з чавуну.
Всі двигуни DELPHI є:
- трифазні
- мультивольтажні
- S1 безперервний режим роботи
- захист IP55 (IP56, 66 и 67 за запитом)
- багаточастотні 50/60 Гц (за запитом)
Мідь просочена подвійним шаром ізоляційної емалі для забезпечення високої стійкості до електричних, термічних та механічних навантажень. Фази додатково ізольовані ще одним шаром плівки Nomex для захисту двигунів від піків напруги, що зазвичай трапляється, коли вони керуються інвертором.
Підшипники підібрані за їх безшумність і надійність, та з тих же міркувань і для тих же цілей, ротор динамічно збалансований.
Починаючи від габариту 90 в паз підшипника алюмінієвих фланців вставляється сталева вставка для того, щоб надійно протистояти радіальним механічним навантаженням .
Клемну коробку можна повертати на 360° з кроком 90°.
Кабельний ввід можна легко переміщати по обидва боки клемної коробки завдяки гвинтовому ковпачку.
Для захисту від іржі електродвигуни пофарбовані сріблястим кольором RAL9006
Дуже товста і виготовлена із спеціального пластику кришка вентилятора: ударостійка, звукоізоляційна, захищена від подряпин, антикорозійна.
Чудова продуктивність досягається завдяки застосуванню магнітних ламінатів CRNO "FeV" з низькими втратами замість звичайних напівоброблених/ декарбонових "FeP01". Ламінати FeV забезпечують більш високу ефективність, менше нагрівання, економію енергії та триваліший термін служби ізоляційних матеріалів
З'ЄДНАННЯ ЗІРКОЮ досягається шляхом з'єднання разом клем W2, U2, V2 та подачі живлення на клеми U1, V1, W1.
Фазний струм Iph та фазна напруга Uph складають Iph = In Uph = Un / 1,74 де In - струм мережі живлення, Un - напруга мережі живлення при з'єднанні "зірка".
З'ЄДНАННЯ ТРИКУТНИКОМ відбувається шляхом з'єднання кінця однієї фази з початком наступної.
Фазний струм Iph та фазна напруга Uph відповідно: Iph = In / 1,74 Uph = Un де In і Un відносяться до з'єднання "трикутник". Пуск "зіркатрикутник" - це найпростіший спосіб зменшити струм та пусковий момент. Двигуни, номінальна напруга яких у з'єднанні "трикутник" співпадає з напругою мережі, можуть бути запущені методом "зірка-трикутник".
Характеристики та геометричні розміри
Модель | KW | HP | rpm | In [A] | Is [A] | Cn [Nm] | Cs [Nm] | Cmax [Nm] | η 100% | cosϕ 100% | ∆T [°C] | LwA [dB] | J Kgm² | Kg |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
100LA-4 | 2,2 | 3 | 1435 | 4,80 | 25,82 | 14,64 | 33,20 | 41,87 | 84,4 | 0,784 | 68 | 64 | 0,00594 | 19,7 |
KW - Потужність
HP - Потужність в кінських силах
rpm - Оберти на хвилину
In - Номінальний струм, виражений в амперах, що споживається двигуном при номінальній напрузі
Is - Пусковий струм (або струм заблокованого ротора)
Cn - Номінальний крутний момент
Cs - Пусковий крутний момент (або крутний момент заблокованого ротора)
Cmax - Максимальний крутний момент
η - ККД
cosϕ - Коефіцієнт потужності, косинус напруги та кута розриву струму
∆T - Зміна температури всієї обмотки двигуна, коли двигуни працюють при повному навантаженні
LwA - Шум виміряний на відстані 1 м від периметра машини
J - Момент інерції
Kg - Вага
Модель | D мм | DH мм | E мм | Q мм | F мм | G мм | M мм | N мм | P мм | R мм | S мм | T мм |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
100 | 28 | M10X22 | 60 | 5 | 8 | 24,0 | 215 | 180 | 250 | 0 | 15x4 | 4 |