Кількість
|
Вартість
|
||
|
Пілотний запобіжний клапан тиску Oleodinamica Mozioni з модельним позначенням DB30-2-50 використовується для контролю граничного тиску за допомогою соленоїда. Цей клапан сприяє запобіганню пориву та витіканню робочої рідини в гідравлічній системі. Структура запобіжного клапана включає головний золотниковий клапан та клапан керування пілотним управлінням, обладнані елементами регулювання тиску.
ГІДРАВЛІЧНА СХЕМА
Продукція італійського виробника Mozioni відзначається високою надійністю та широким асортиментом товарів, таких як різні типи клапанів, гідрозамки, дроселі, регулятори витрат, електромагнітні та ручні гідророзподільники, плити та інші.
МЕХАНІЗМ ДІЇ ЗАПОБІЖНО КЛАПАНУ DB
Дія тиску з каналу Р спрямовується на головну котушку (3), після чого тиск надходить через лінії керування (16) та (17) з отворами (4) і (5) на пружинний бік основної котушки (3) та на кулю (8) у клапані з пілотним керуванням (2). У разі перевищення тиску в каналі Р відносно налаштування на пружині (9) щодо внутрішнього керування, робоча рідина направляється на (10) та (6) через канал Р. Робоча рідина тече навантажена з боку головної коробки (3) через лінію керування до отворів зливу (11) та (8), а потім в пружинну камеру (12). У внутрішньому зливі типу DB...50...Y масло протікає через лінію керування (14) до резервуару через отвіри (4) і (5). Зниження тиску відбувається на головному золотниковому клапані (3), і з'єднання від порту Р до порту Т відкривається, що допомагає підтримувати стабільне налаштування робочого тиску.
ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА РОЗМІРИ
L1 | L2 | L3 | L4 | L5 | L6 | L7 | L8 | L9 | B1 | B2 | DA | D2 | D3 | D4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
147,5 | 88,9 | 44,5 | 41 | 12,7 | 76,2 | 31,8 | 20 | 21 | 115 | 82,6 | 20 | M18 | 7 | 30 |
Код | ДУ | Робочий тиск, БАР | Пропускна здатність, л/хв |
---|---|---|---|
DB30-2-50-100 | 30 | 100 | 650 |
DB30-2-50-200 | 30 | 200 | 650 |
DB30-2-50-315 | 30 | 315 | 650 |