Кількість
|
Вартість
|
||
|
На верхній частині цистерни бензовоза розташований спеціальний люк, який виконує кілька важливих функцій. Цей люк призначений для заправки пальним, забезпечення доступу для перевірки та обслуговування внутрішнього резервуара. У випадку аварійних ситуацій він також відіграє ключову роль у захисті резервуара та запобіганні вибухів. Зазвичай люк виготовляється з вуглецевої сталі і виконує функцію підтримання балансу між позитивним та негативним тиском всередині та зовні цистерни для пального.
Проте, коли бензовоз потрапляє в аварійну дорожню ситуацію, спеціальний аварійний випускний клапан в люку автоматично спрацьовує, запобігаючи можливий вибух. Цей оцинкований стальний люк також служить входом для перекачування рідини в системах верхнього наливу пального, огляду та обслуговування внутрішнього пального бака. У звичайних умовах дихальний клапан в люку залишається закритим. Проте при завантаженні та розвантаженні пального, тиск всередині та зовні пального бака може змінюватися. У таких випадках дихальний клапан автоматично відкривається, підтримуючи баланс тиску між внутрішньою та зовнішньою стороною пального бака.
Люк з 10-дюймовою збалансованою кришкою і пружинним механізмом для її прижимання забезпечує додатковий захист бензовоза. Цей люк відповідає стандартам безпеки, точності та тривалості, встановленим за стандартом EN13317:2002. Він доступний у розмірі 20 дюймів. На люку є кріплення у вигляді облямовуючого його хомута. На люку також передбачено 2 місця для установки оптичного сенсора контролю наливу пального та дихального клапана з пневмоуправлінням, який також виконує функцію обмеження відкриття донного клапана.
Переваги:
Стандартний розмір люка 20".
Додаткова безпека завдяки пружинному механізму для прижимання кришки люка.
Місця для додаткового обладнання.
Приварний діаметр фланця Ø 500 мм