Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гідрозамок стикового (модульного) монтажу під ДУ-6 (CETOP-3) Oleodinamica Mozioni
Подвійний зворотний клапан, пілотний, гідрозамок типу Z2S6 використовується для перекриття потоку масла в одному напрямку (з можливістю контролю його відкриття) і відкриття вільного потоку в протилежному напрямку. Клапан зазвичай використовується для:
- розвантаження клапана (розпоідльника), який знаходиться під тиском;
- запобігання падінню навантаження в разі обриву лінії;
- запобігання повзучих переміщень заблокованих ствольних коробок.
Клапан використовується для монтажу типу «сендвіч» (стиковий або модульний) в будь-якому робочому положенні.
ОПИС ПРИНЦИПУ РОБОТИ
Подвійний зворотний клапан, пілотний тип Z2S6 був виготовлений шляхом встановлення в один корпус 1 двох пілотних зворотних клапанів 2 і 3. У напрямку потоку від A1 до A або від B1 до B є вільний потік, але від A до A1 або від B до B1 потік закритий. Якщо є потік у клапані, напр. від A1 до A поршень 4 переміщується праворуч і штовхає з сідла кульку попереднього відкриття зворотного клапана 3. Потік від B до B1 тепер відкритий. Клапан працює подібним чином при потоці від B1 до B. Втрата тиску в лініях A1 або B1 спричиняє закриття обох клапанів. Щоб отримати безпечне та щільне закриття обох клапанів, лінії A1 і B1 повинні бути з’єднані зі зливом.
Особливості:
- Схема портів відповідно до DIN 24 340 Form A, ISO 4401 і CETOP -RP 121 H;
- Закриття без протікання для одного або двох портів приводу;
- Для використання в модульних-системах штабелювання;
- 3 різні тиски відкриття, опціонально.
Для отримання повної технічної інформації, скачайте ПДФ файл.
Характеристики та розміри
ДУ | Зворотній клапан в каналах | Робочий тиск, БАР | Пропускна здатність, л/хв | |
---|---|---|---|---|
Z2S6-1-40 | 6 | A,B | 315 | 60 |
Z2S6A-1-40 | 6 | A | 315 | 60 |
Z2S6B-1-40 | 6 | B | 315 | 60 |