Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гідрозамок стикового (модульного) монтажу під ДУ-22 (CETOP-8) Oleodinamica Mozioni
Подвійний зворотний клапан, пілотний, гідрозамок типу Z2S22 використовується для перекриття потоку масла в одному напрямку (з можливістю контролю його відкриття) і відкриття вільного потоку в протилежному напрямку. Клапан зазвичай використовується для:
- розвантаження клапана (розпоідльника), який знаходиться під тиском;
- запобігання падінню навантаження в разі обриву лінії;
- запобігання повзучих переміщень заблокованих ствольних коробок.
Клапан використовується для монтажу типу «сендвіч» (стиковий або модульний) в будь-якому робочому положенні.
ОПИС ПРИНЦИПУ РОБОТИ
У зворотному модульному клапані типу Z2S22... в одному корпусі (1) з'єднання два зворотних керованих клапана (2), (3), додатково оснащених кульками попереднього відкриття (4), (5). У напрямку з А1 в А і з В1 в потік - вільний, а з А в А1 і, відповідно з В в В1 - потік закритий. Якщо клапані має місце, наприклад, потік з А1 в А, то золотник (6) пересувається вліво і відсуває від гнізда кулька попереднього відкриття (4), а потім головний конус клапана (2). Прохід з A1 до A - відкритий. Подібно працює клапан при напрямку потоку з B1 в B. Застосування кульки попереднього відкриття тягне за собою попередньо дросельований розподіл рідини під тиском, що запобігає виникненню ударів під час керування. Спад тиску в проходах А1 чи В1 призводить до закриття обох клапанів. З метою отримання повного герметичного закриття клапаном слід з'єднати проходи А1 та В1 зі зливом.
Особливості:
- Схема портів відповідно до DIN 24 340 Form A, ISO 4401 і CETOP -RP 121 H;
- Закриття без протікання для одного або двох портів приводу;
- Для використання в модульних-системах штабелювання;
- 3 різні тиски відкриття, опціонально.
Для отримання повної технічної інформації, скачайте ПДФ файл.
Характеристики та розміри
ДУ | Зворотній клапан в каналах | Робочий тиск, БАР | Пропускна здатність, л/хв | |
---|---|---|---|---|
Z2S22-1-30 | 22 | A,B | 315 | 360 |