Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дихальний клапан, який встановлюється на цистернах для перевезення пального, таких як бензин, дизельне пальне або інші нафтопродукти, має важливе значення для безпеки та функціональності транспортних засобів.
Цистерни для пального можуть піддаватися змінам тиску всередині через зміну температури рідини або її рівня. Дихальний клапан автоматично компенсує ці зміни, запобігаючи надмірному тиску або вакууму всередині цистерни. Це важливо для запобігання пошкодженню цистерни та забезпечення безпечного транспортування, а також для запобігання загорянню та вибухам. Клапан заважає попаданню всередину цистерни окислювальних речовин, таких як кисень, які можуть сприяти запаленню у випадку витоку пального рідини.
Дихальний клапан має спеціальну конструкцію, яка дозволяє повітрю вільно рухатися внутрішньо і зовні цистерни, але при цьому запобігає проникненню всередину цистерни вологи, пилу та інших забруднювачів. Зазвичай усередині клапана є спеціальні мембрани або фільтри, які пропускають повітря, але утримують частки і рідину.
Коли тиск всередині цистерни збільшується (наприклад, через розширення рідини при підвищенні температури), дихальний клапан відкривається, дозволяючи зайвому тиску виходити назовні. Якщо тиск всередині цистерни знижується (наприклад, через стиснення рідини при низькій температурі), клапан відкривається всередину цистерни, щоб дозволити повітрю ввійти і вирівняти тиск.
Отже, дихальний клапан автомобільної цистерни для пального є важливим пристроєм, який забезпечує безпеку та надійність перевезення пальних рідин. Він допомагає уникнути пошкоджень цистерни та мінімізує ризики запалення або вибуху, забезпечуючи безперебійну роботу в різних умовах перевезення. Для запобігання потраплянню пламені та іскор всередину резервуара, в клапані встановлено вогнезахисну касету з алюмінієвої стрічки.
Не забувайте періодично перевіряти чистоту дихального клапана і при необхідності чистити його механізм.
Переваги:
Вирівнює тиск всередині пального резервуара.
Запобігає запаленню та вибуху внутрішньої частини пального резервуара.