Кількість
|
Вартість
|
||
|
Рульове управління є частиною гідростатичного підсилювача керма. Зазвичай рульове управління з'єднується з рульовим колесом через рульову колонку. Під час керування рульове колесо переміщує шестерню з зовнішніми зубцями, яка має орбітальний рух відносно зовнішньої зубчастої шестерні. Усередині блоку рульового керування ротор, який виконує функцію об’ємного дозатора, випускає кількість масла, пропорційну куту повороту керма.
Гідравлічне рульове керування використовується в різноманітних галузях промисловості, від сільського господарства, будівництва, землерийних робіт, лісового господарства, транспортування матеріалів, судноплавства та гірничої справи. За допомогою гідравліки ці системи можуть забезпечити величезну потужність керма з дуже невеликими зусиллями. Системи надійні, гнучкі та прості в експлуатації.
Гідравлічні гідростатичні рульові агрегати використовуються в тихохідних транспортних засобах, швидкість руху яких не перевищує 60 км/год, таких як:
- будівельні машини
- автонавантажувачі
- збиральні машини
- трактори
- дорожня техніка
- землерийні машини
- позашляхова техніка та інше.
ПРИНЦИП ДІЇ ГІДРАВЛІЧНОГО РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ
ПЕРЕВАГИ ГІДРАВЛІЧНИХ НАСОСІВ ДОЗАТОРІВ
- Насоси-дозатори призначені для нормованої (дозованої) подачі робочої рідини (гідравлічної оливи) від нагнітаючого насоса до силових гідроциліндрів повороту коліс, в залежності від кута повороту рульового колеса водієм.
- Наявність вбудованих клапанів: вхідний клапан, зворотний клапан, запобіжний клапан і т. д.
- Невеликі габарити.
- Довгий термін служби, можливість проводити заміну між насосами-дозаторами інших виробників.